Het bestuur van RealTime

Stichting RealTime wordt gerund door actieve vrijwilligers en bestuursleden. We willen jou graag een inkijkje geven in het huidige bestuur. Zo zie jij wie de gezichten zijn achter RealTime.

Huibert Knöps

Voorzitter

Ik ben Huibert Knöps (26) en ben sinds 2011 betrokken bij RealTime. Eerst als vrijwilliger in de muziekgroep, later als penningmeester van het bestuur. Sinds 2019 voorzitter van de stichting. Wat een geschenk is het om als jongeren samen God te zoeken! Jezus Christus is het antwoord op al je vragen. Dat is niet per se eenvoudig. Juist niet. Maar wel nódig om te ontdekken en zeer de moeite waard! Ik hoop van harte dat de jongerenavonden bijdragen aan jouw persoonlijke zoektocht door het leven en dat je door middel van de avonden de Heere Jezus (meer) leert kennen als je Redder!

Leanne de Jong

Secretaris

Mijn naam is Leanne en sinds juli 2019 ben ik onderdeel van het bestuur van RealTime jongerenavonden. Voordat ik mijn plaatsje in het bestuur innam was ik vaak op de jongerenavonden van RealTime te vinden en daar genoot ik altijd ontzettend van. Daarom vind ik het erg leuk om nu wat te kunnen betekenen voor RealTime en om zo de goede boodschap te verspreiden onder jongeren. Ik hoop dat RealTime voor jou tot zegen mag zijn en dat we met elkaar nog lang Gods naam mogen groot maken!

Erik Bruggeman

Penningmeester

Ik ben Erik, ben 22 jaar en woon in Ouddorp. In het dagelijks leven werk ik als Medisch Beeldvormings en Bestralingsdeskundige (MBB'er) in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik ben al meerdere jaren betrokken bij RealTime als vrijwilliger en sinds juli 2019 zit ik in het bestuur van RealTime. Het is heerlijk om met leeftijdsgenoten te luisteren naar de woorden van God. Woorden van eeuwig leven! Het is pure genade als je mag inzien dat Jezus Christus ook jouw zonden heeft vergeven en jou de macht heeft gegeven om een kind van God te zijn. Dat gun ik ook voor jou! En daarom zet ik mij in voor RealTime, zodat jij, met zoveel anderen, het Evangelie van Jezus Christus mag horen. De wereld trekt jou als jongere zo hard naar beneden, maar RealTime biedt een alternatief. Het hoofd omhoog, het hart naar boven, want hier beneden is het niet. Het is Jezus Christus alleen. Ik hoop en wens jou van harte toe dat het werk van RealTime voor jou tot eeuwige zegen mag zijn!

Maurice de Gast

Algemeen lid

Mijn naam is Maurice de Gast, ik ben op het moment van schrijven 21 jaar oud en ik help sinds begin 2020 mee om de kar van RealTime voort te trekken. Jongeren en de Bijbel vind ik een ontzettend mooie combinatie, en ik help dan ook met veel plezier mee met de RealTime activiteiten. Ik denk dat het heel belangrijk is dat we jonge mensen in aanraking brengen met het Evangelie! Dit gebeurd gelukkig vanuit de kerken op het eiland in de eerste plaats, maar hoe mooi is het om daarnaast ook interkerkelijk samen te komen om te horen over wie God is, wat de Bijbel ons te zeggen heeft en wie deze God voor ons persoonlijk wil zijn. De roeping van iedere christen is om een beeld of afspiegeling te zijn van Jezus, net zoals Hij een afspiegeling is van de Vader. Dit willen we doen in ons dagelijks leven, maar niet in de laatste plaats ook door middel van deze jongerenavonden. Ik hoop u/jou te ontmoeten op één van onze avonden in het nieuwe seizoen!

Willem Zoeteweij

Algemeen lid

Ik ben Willem Zoeteweij (62). De oudste van het bestuur, maar heel gemotiveerd om jongeren bij Gods Woord te betrekken. Ik ben al heel wat jaar bestuurslid van Real Time. Het is heel mooi om mee te maken dat jongeren, uit allerlei verschillende kerken van Goeree Overflakkee, een avondvullend programma aan te bieden waar de Heere God in het middelpunt staat. Ik nodig jullie uit om een leerzame en gezellige Real Time avond te bezoeken. Samen nadenken, samen zingen, samen ons verwonderen en samen delen wat het belangrijkste in ons leven mag en moet zijn. Zodat wij allemaal het beeld van de Heere jezus mogen uitdragen. Daarnaast is het ook heel mooi om in een gezellige sfeer met elkaar te spreken over wat ons werkelijk bezig houdt. Ik nodig je uit, samen met vrienden of vriendinnen, naar de avonden te komen. Zie je er tegen op? Kom gerust een avond kijken en luisteren. Ik hoop dat jullie komen.

Mattanja Bakker

Algemeen lid

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op de website van Realtime. Ik ben Mattanja, 23 jaar oud en sinds ongeveer twee jaar een bestuurslid van Realtime. Het is fijn om met andere mensen na te denken over God, samen te verwonderen, samen God te zoeken. Misschien vind jij net zoals ik geloven soms lastig. Hoe belangrijk is het dan om je te verdiepen in wat God ons zegt. De jongerenavonden van Realtime kunnen wellicht een middel voor je zijn om tijd te maken voor de Heere en Hem te zoeken. Ik hoop dat je komt!

William Vink

Algemeen lid

Mijn naam is William Vink, ben 23 jaren jong en ben sinds 2015 bij het werk van RealTime betrokken.
Eerst als muzikant en vanaf het voorjaar van 2019 ook actief als bestuurslid.
Ik ben in de zomer van ’20 afgestudeerd als Medisch Klinisch Analist en sinds kort werkzaam op het laboratorium van het Ikazia ziekenhuis te Rotterdam.
Wat een zegen is het om met elkaar rondom een geopende Bijbel te zijn en hieruit nieuwe zaken te leren, te horen wie God is en wie Hij voor ons persoonlijk wil zijn. Daarom doe ik het werk van RealTime graag om zo jongeren en het Evangelie met elkaar in aanraking te brengen. Dat Hij de rode draad in je leven mag zijn; je levensdoel. Niet meer ik, maar Christus leeft in mij.
Hoe jong of oud je/u ook bent, leven uit en door Zijn genade is het rijkste wat er is. Opziende tot Hem, op Wie onze verwachting is. Jezus Christus gaf Zijn leven om onze zonden te vergeven en ons te gidsen naar de Vader. En dit alles uit pure genade.
Graag nodig ik je hierbij uit om de RealTime-avonden te komen bezoeken. Samen te luisteren naar Gods stem, zingen tot Zijn eer en bidden om Zijn zegen. Ik hoop van harte u en jullie op de RT-avonden te ontmoeten. Zie ik je daar?!